HomeНовости и политикаRelated VideosMore From: CNNMoney

Melissa McCarthy channels Sean Spicer on SNL

3060 ratings | 1154770 views
Actress Melissa McCarthy made an appearance on "Saturday Night Live" to take on the role of White House Press Secretary Sean Spicer.
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (310)
Michael W (3 months ago)
I’m saying what your saying 😂 gonna tell my wife that one day. Awesome!
Laura Griffin (4 months ago)
Everyone found this funny. Even Trump voters. We thought Melissa was hysterical!!
Dan Blade (5 months ago)
Wow, Sean is so calm here. Why is he calmer than usual?
Gio Sal (5 months ago)
PRICELESS
Dead Elvis (5 months ago)
worst parody ever, this is just hate and a very good picture of evil, not fun at all. (Same with Alec Baldwins awful Trump parody) And no, i dont like Trump and i didnt like Bush either, but i laughed alot more when i saw those intelligent Bush parodies, Made by intelligent people.
Truth We Want (6 months ago)
Because white men are the only group you are allowed to make fun of anymore
Mikael Stenberg (6 months ago)
RIP Sean Spicer, Press Secretary, 2017-2017
Rutherford (6 months ago)
Why is this on CNNMoney though?
mcgreg124 (7 months ago)
Sean Spicer is nothing like that.....
N. S. GOMES (7 months ago)
0:08 Kristen stewart? o.O AJSKD
BRADLEY B. WILLIAMS (8 months ago)
"MOCKING" IS THE WORD 4 SPICEBOY!!! MOCKING AT THE LITTLE BUMFUCK SHOULD B YOUR PRIORITY RIGHT AFTER THE CHIEF OF SHIT!!!! LOL'S...
Tom McLachlin (9 months ago)
Who are the over 250 people who don't like this clip? 45 doesn't have that many friends.
Liane Cornils (9 months ago)
Wook at the wady wicking the wemon Lol.
little fox (9 months ago)
The whole Europe is laughing at Trump
amit banai (9 months ago)
Wow, Sean Spicer really looks like Melissa McCarthy with a wig and makeup
Moon Door (9 months ago)
So many degenerates on this comment section.
James Vaughn (9 months ago)
Melissa has that asshole nailed😂😂😂
Mike Wheeler (9 months ago)
How is this related to CNNMoney? Propaganda broadcasting. Corrupt New Network!
Moose Man (9 months ago)
Cnn, melissa mccarthy and snl are all weak and part of the problem. You all stink and I hope the good people of the USA get rid of you all.
Emily Aster (9 months ago)
Melissa rocks!
Jay D33 (10 months ago)
I died watching this. Sean Spicer is easily pissed off. Lol! Dead.
Antony Marsh (10 months ago)
Now the moron can't even manage to put on matching shoes in the morning.
Melissa (10 months ago)
I'm a trump supporter,and I find this Hysterical. 😂😂😂😂😂👍🇺🇸❤
faye martin (10 months ago)
LMAO - "we will not be d-turd"💩" Lol 2-16-17
Papa Nurgle (11 months ago)
I love this woman.
H -wite (11 months ago)
Spencer has libtards so triggered
whitewall00 (11 months ago)
well this is funny
Jayne Benesh (11 months ago)
AWESOME, so funny! Next, Rosie playing Bannon!
Icequeen 12 (11 months ago)
lol I support trump but this was funny
Leslie Borregard (11 months ago)
The White House should just be called THE NUT HOUSE from now on!
Gunner Gossip (11 months ago)
at least snl is funny about time
Jo Jo (11 months ago)
I don't find this funny....
Amy T (11 months ago)
OMG this is so funny!!!! Love Melissa!
Monk 2 (11 months ago)
Spicer really is a little man bitch.
Hi- FlyFoto (11 months ago)
Spicer is an even greater gift to comedy and satire than Trump
William H. Baird (11 months ago)
SNL has never been funnier than with Trump! Three weeks in power and each worse than the last! LOL
Ptofound E (11 months ago)
It all seems to me girls will be playing the boys of Trump administration.
JyroBlud (11 months ago)
I cant watch this on the snl channel, its block in my country, wtf
Tyler (11 months ago)
Behold, the new Rosie O'Donnell.
Gary Crowder (11 months ago)
Melissa McCarthy is well-qualified to become the next White House deputy press secretary!
Free Speech (11 months ago)
obama dick riders are so funny. they are mostly racist scum fucks that voted for him because he is black.
Mike Jordan (11 months ago)
An Obese woman playing a slim man.... I don't get it.  When does it get funny?
Deinit Trifonov (11 months ago)
bellissimo
Kristel Lauriquez (11 months ago)
excelente
Prishila Jayanti (11 months ago)
buono
Спасибо
Lithuz komandos (11 months ago)
thanks bro
Hafiez sitepu (11 months ago)
good
Aldiii YZN (11 months ago)
ништяк
_.Aey23 K (11 months ago)
Super
hensetnoob (11 months ago)
excelente
serj sinha (11 months ago)
wow, not scam!
bram brakel (11 months ago)
excellent
Hi! I'm Hiếu (11 months ago)
bon
Gracias
Zuao Player (11 months ago)
buono
Mystic Technology (11 months ago)
ништяк
Ken Mclean (11 months ago)
I hope they continue this, It is the only way I can laugh at the US President! I wonder if I can call the White House to order a dress from the Trump Family, you know, to help support the poor folks. Imagine the nerve of a company to drop the Trump Brand due to lack of interest!
Spicer is not that fat and much funnier.
eric dave (11 months ago)
who,s the guy that asked the last question?
Krazy Kat (11 months ago)
Yo the way she downed that gum gets me everytime...omg that takes skills
packerbacker 69 (11 months ago)
Melissa McCarthy does not need makeup to look like a man. While she is clearly an oink-er, she looks more like Porky Pig than she does Miss Piggy.
yves potvin (11 months ago)
so stupid and not  funny snl is  dyng used to be  good  y  don't  you  do a  skit  of  hillory having a pissy  fit  after loosing  now that be  funny
A person (11 months ago)
yves potvin other pepole have a different sence of humor I think this is So funny
TheDark Nite (11 months ago)
That's not Spicer. You can't fool us. He isn't that masculine nor well mannered!
JonKinchIsLegit (11 months ago)
Did the kikes really get triggered by not mentioning them in a tweet about the holohoax?
Marquis de Dijon (11 months ago)
Oh my God, that was one of the most hilarious things I've seen on SNL for a long time !
Kevin Or Cypher (11 months ago)
holy shit 😂😂
Evil Boys (11 months ago)
Gracias
frytura Random (11 months ago)
Thanks
MeLala (11 months ago)
A day ago there were actual 2-3 minute clips of this hilarity. CNN had to find a way to monopolize on this viral comedy and shut down the funnier links. 😂😂😂 They even cut the part where Spicer called CNN fake news and the character whined back wearing a diaper in a cage!!!
joanna freedom (11 months ago)
Lol that was great how could anyone get mad about that. cnn should stay in the corner!
teo yee (11 months ago)
excelente
HMZ HD (11 months ago)
grazie
Rohit Malik (11 months ago)
wow!
SARETTA. TV (11 months ago)
Nice
subaru impreza (11 months ago)
merci
Diyar Moly (11 months ago)
Gracias
alan de la fuente (11 months ago)
wow, not scam!
aliatyah1122 atyah (11 months ago)
thanks, good
Donald J. Trump (11 months ago)
CNN continues to talk about fake problems. They are a fake organization. What a shame. #fakenews #TrumpPresident #makeamericagreatagain
Mr.AngryEyes (11 months ago)
Donald J. Trump : Yo man I tell yuh whut, I'm the gat dang real deal man! I ain't no phony man. Dang.
Donald J. Trump (11 months ago)
#fakeBoomhauer
Mr.AngryEyes (11 months ago)
Donald J. Trump : #faketrump.
Bellevie (11 months ago)
As a Republican, I laugh so hard! I don't take things seriously when it comes to comedy!
Babar Head (4 months ago)
congrats do you want a cookie or somethin
Kate (11 months ago)
That's how it should be. Great comment :))
Voice Of Conscience (11 months ago)
Sooooo funny. She nailed it.
Brutekill (11 months ago)
this is why SNL is not funny anymore. This was cringe af.
Artliker1234 (11 months ago)
This is hilarious, you'd have to be a pretty lame person not to laugh, left or right
only asitiswritten (11 months ago)
She 's good. LMAO
Van B (11 months ago)
That's ok people stopped watching SNL 20 years ago.
Alex TheSeventh (11 months ago)
how come the CNN in the diaper in the cage part got edited short on this? Somebody a little butthurt over there?
Daniel Biel (11 months ago)
even without that hair she looks like a hog
Anna Guida (11 months ago)
Brilliant, absolutely brilliant
Cockodile Dundee (11 months ago)
This has solidified the fact that women can't be funny
Jepprey Stilthool (11 months ago)
guys this is fake news, thats not actually sean spicer.
Jim Battersbee (11 months ago)
Yes it is!! That's the most real Sean Spicer in the history of the world!!
gron91 (11 months ago)
hate democrats and liberal propaganda but this was hilarious
Mr.AngryEyes (11 months ago)
Well I don't hate conservatives, I just think they are ignorant.
Mr.AngryEyes (11 months ago)
gron91 : I hate conservatives, but Trump's administration is hilarious.
Janice Ridondo (11 months ago)
Melissa deserves an EMMY for this
Rex John (11 months ago)
drumpf's idolatry of sPutinik is embarrassing for his cronies...they have no clue how to deal with it.
Rex John (11 months ago)
8 years of drukmfp? hahahahahahaah om deluded...oh splicer..such a loser. Now does he know how ridiculous, emasculated, phony, peculiar, loopy, wankerish (cheers from Australia mate), he comes across? What a dufus.
Barbara Miller (11 months ago)
Hilarious, and unfortunately, so true.

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.