HomeНаука и техникаRelated VideosMore From: Jared Busch

JBL Link 300 Review ||Best Google Home MAX Alternative?!

785 ratings | 34490 views
Interested in the Google Home Max but don't have sh!t ton of money? You'll want to check out the JBL Link 300 with Google Assistant and Chromecast built in! ►►Buy It Here: https://goo.gl/Wa8X21 ►►Music Credits: ►DJ Quads - Downtown Funk ►https://soundcloud.com/aka-dj-quads/downtown-funk ►Smurdy - Smile ►https://soundcloud.com/zack-sabirsh/smile STALK ME ON SOCIAL! TWITTER: @theJaredBusch INSTAGRAM: @theJaredBusch
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (101)
Obsidian Productions (2 days ago)
100'th comment.
Tony White (3 days ago)
What is up with these faggots always saying "dope"?
Sandy BoleYT (10 days ago)
U failed completely on sexiness
유두봉 (10 days ago)
비싸다고
MarzNet256 (11 days ago)
I have a Klipsch iGroove SXT 30-Pin iPod/iPhone Speaker Dock which sounds amazing. It's going for about $80 for a used unit on Amazon. I originally used an old iPod touch with Airfoil speakers app and used Airfoil app on my MacBook to stream iTunes library. More recently I plugged in a Chromecast audio and stream Spotify. I installed a visualizer app (which reponds to mic input) on the docked iPod touch. So I have this cool little visualizer going on unit while I play music. I can't talk to it directly, but I can control it from my phone or Google home.
Howard Horst (12 days ago)
Trolling the viewer's smart speakers was old a long, lonnnnng time ago. You might as well be saying "WHASSSSSSUUUUUP!!!"
UnrealUnicorn (12 days ago)
wow man alright just stop with the sexy time lol
HetGameForum (12 days ago)
When you sayed ok google 1:12 my google assistent was listening
NYQWZN (13 days ago)
1:13 hate u x2, my phone got a msg saying that the voice doesn.t match so it won.t unlock(good) and my gg home told me exactly what yours said
the eabster (13 days ago)
It's true everyone's dog resembles the owner 😂
J Chase (13 days ago)
@1:40 I'm pretty sure your ceiling has the Google Assistant.
ApertureAce (15 days ago)
proud new sub
Calvin Page (15 days ago)
Not a single word on sound quality compared to other speakers??
Tech blaze2 1 (15 days ago)
You set my Google home mini off
Ross Craig (17 days ago)
This speaker, the Google Max and the Apple Home Pod are not available in Canada yet, damn it. Great video
Bands&shit666 (19 days ago)
Haha my assistant on my phone wad triggered
Daniel (28 days ago)
Tempting device (and great review!) but.... being an ex-Nexus and now Pixel pedant I'm kinda hesitant to buy a non Google GA device. In case there's updates to the GA/Chromecast protocol, will Google be able to push firmware updates or is that reserved for JBL? ...in case of the latter I doubt it would ever happen.
Andrew C (1 month ago)
Every third party speaker should give you both alexa and google assistant. It's what I love about philips hue, it supports nearly every platform out there!
#dapperlife films (1 month ago)
Damn, your "sexy time" set off my "sexy time" playlist.
Jamal H (1 month ago)
It annoys me that they didn't put connect+ on it?
José Fernandes Garcia (1 month ago)
hi, this JBL with google assistant, run videos of youtube app?
Jack Wright (1 month ago)
Brilliant review, thank you! xD
moremetafeta (1 month ago)
I bought one of these and the audio quality was pretty good. There were two things that the JBl can't do that the Google product can. The first is placing phone calls, and for me the second thing that I discovered didn't work was receiving intercom/broadcast messages from within the house. I liked the sound but end the end I returned it for a Google Home Unit and I'm going to try a separate Riva Chromecast enabled speaker for better sound.
Pietro Bailey (1 month ago)
Anyone else waiting for Google to finally let you set your own trigger phrase for activating home devices? This "okay Google" nonsense needs to stop.
Matthew Davidson (1 month ago)
Nice review! How do you yell loud enough over The Backstreet Boys so the mics hear you?
MikeTech1212 (1 month ago)
"ok google its sexy time" my google home home mini - "sorry I cant help with that" = story of my life
Korey Paul (19 days ago)
MikeTech1212 Same!
Christopher Lee (1 month ago)
Starting to look creepy? I thought you already were. LOL 😂 kidding. Another great video though! JBL usually makes great sounding speakers.
Babiboib7 (1 month ago)
+Jared Busch Ha!! Saying "Ok Google" did not set off anything around me. I beat google lol #PunGenius
bszent (1 month ago)
You're crazy. My fav.
Matt Fama (1 month ago)
I have this speaker. Surprisingly if you call Google support for help they have no idea what this speaker is. They wouldn't help me with a problem I was having with the google assistant. I had to call back and say I had a regular google home.
Adam Oros (1 month ago)
always triggered
Bestindotech (1 month ago)
Compare it to Sonos One maybe? Since it will also have Google assistant :3 awesome video Jared!
Shikhar S (1 month ago)
I tried the sexy time command around my girl. Didn't work I want a refund
Canoopsy (1 month ago)
This thing looks awesome for the price!
Kieron Boswell (1 month ago)
Can you rename its cast/home name? Say to Kitchen Speaker etc.
TechLineHD (1 month ago)
It reminds me of a lump that is growing on your back haha. Enjoyed the review, man!
Spandan Saha (1 month ago)
haha you are so funny
Elijah Waite (1 month ago)
When you said OK Google play sexy time playlist my Google home went off at 3 in the morning playing a sexy time playlist it had found.
Elijah Waite (1 month ago)
You know what we do to YouTubers who say "ok google" on purpose. We write an angry comment complaining
Cheng Jee Hor (1 month ago)
Jared’s voice is faster than his mouth movement in this video.
Nitik Sharma (1 month ago)
I'm so gonna assign a sexy time for the porn session
Robert Y. (1 month ago)
you set off my home mini lmao
Aaron Bell (1 month ago)
Just noticed the Tardis in the back. I love it!
Stuart Turner (1 month ago)
Awesome as always dude!
Wade (1 month ago)
Nice dance moves! :D
Mayur (1 month ago)
Wow man, my home mini started playing some play list after u said play sexy time ☺️
Miso Monih (1 month ago)
Wow great speaker with google home😀👍 When the Dji spark winner announce?
Graigoree Jones (1 month ago)
Was with you till the pun. You're fired. 😂
adam young X (1 month ago)
Corny
GSO (1 month ago)
Bro, you're hilarious. I'm pretty sure you're trying to be funny while giving quality reviews on all of this tech and shit intentionally, and it's working. Subbed.
Debra Dukes (1 month ago)
Jared would like to hear it compared to another but it does look nice.Always enjoy Deb.✌️👍
Rasmus Djerf (1 month ago)
Some "Wicked game sexy time"😁😁
Kevin Davis (1 month ago)
Great video, and stop setting off my shit. Ha ha ha 😂
tablet man phone man (1 month ago)
Sweet Jared
Nuno Lopes (1 month ago)
Hey Jared. Cheers again from Portugal! Hope you and your family had a great Christmas and wishing a Happy New Year too in advance! This is one of your best ones. Great lighting and sound for those moments... Just remember to turn off the microphones after when you get "busy" with your lady as Google is always listening!!! Hehehe. On a mor tech issue, people say Google Home Max is insanely loud with great quality, do you confirm this JBL is also that loud? I do like their speakers but not many are the loudest... Keep it going and cheers!
Oracle (1 month ago)
Love the style of your videos c:
Jared Busch (1 month ago)
Thanks Oracle! I like the style of your comments 😉
Mine said voice couldnt be recognized lol
Jared Busch (1 month ago)
LOL! It's weird, even though it's trained to mine and my wifes voice, when we have guests over, they can still use voice commands just fine
Matt Morgan (1 month ago)
Dammit man, my mini went off each time.. including playing a google play music playlist called "cool and sexy" haha
Dominik Bregula (1 month ago)
Same here
Jared Busch (1 month ago)
ROFL! NICE!
Sergio Jaime (1 month ago)
Sexy time playlist dance...lol
Jared Busch (1 month ago)
haha, I though you'd like that 😊
Kaminsky Evans (1 month ago)
I have to find me a smart speaker.
Kaminsky Evans (1 month ago)
Jared Busch I’m going to get me one.
Jared Busch (1 month ago)
Bro, they're awesome!
tablet man phone man (1 month ago)
I use my Amazon echo dot to tell me the weather sports
Jared Busch (1 month ago)
Nice! In the mornings, I always get it to tell me about my day, it reads out the weather, news and sports 👍🏻
StrikeFreedom1920 (1 month ago)
You're 'pun'ishing me with your puns lol Cringy yet hilarious vid X-) The speaker looks dope imo so I might upgrade from my current BT speaker, thanks.
Jared Busch (1 month ago)
Nice, ya I think you'll really like it!
9Lives (1 month ago)
That’s got to be the most extensive gun collection on YouTube, and the safest 😁
Jared Busch (1 month ago)
LMAO!!!! Rouge Assassin 😉
EveryThingSamsungPro (1 month ago)
Make videos withe your wife
Jared Busch (1 month ago)
No, she's not allowed out of the closet
Eduardo Rocha (1 month ago)
great vid man!
Jared Busch (1 month ago)
Cheers bro 🙂
Pedro Faia (1 month ago)
Ok Google. Remember Jared to reveal the winner of the "best tech under $100 gift guide (2017)" 😂😂😂
shrlnzam (1 month ago)
Please do a smackdown with the home max
shrlnzam (1 month ago)
Jared Busch great!!!! You're the best
Jared Busch (1 month ago)
If I ever get one in, I will
amir nazhan (1 month ago)
When was the last time you masturbated?
CGrish Reviews (1 month ago)
wtf
amir nazhan (1 month ago)
Jared Busch felt so good.
Jared Busch (1 month ago)
Nice! Feel better? lol
amir nazhan (1 month ago)
Jared Busch Around 7 hours ago.
Jared Busch (1 month ago)
I don't remember, I have a wife for that...you?
Tarek (1 month ago)
99th comment 😎✋
Jared Busch (1 month ago)
👍🏻
james aketch (1 month ago)
Godammit you made my google home and mini and phone go off ugh 😅
james aketch (1 month ago)
matthigast I got 2 phones and guess me and Jared sound the same sorta
matthigast (1 month ago)
How... It recognizes your voice and shouldn't listen to anyone else (especially through speakers)
Jared Busch (1 month ago)
YES!!!!!! Muahaha lol 😊
Martin Voynov (1 month ago)
How is the sound compared to home max?
AtracBreezy (10 hours ago)
The Max sounds pretty poor at loud volumes and too bass heavy at low volumes. I think the Link 300 and the HomePod are the best sounding smart speakers out right now.
William Dell (1 month ago)
Martin Voynov the home max is built to be the best smart speaker available, sound quality wise. Super loud, amazing bass and great highs. JBL is about to release a new speaker in the link series, the 500, in February. It's meant to be as good as the Google home max. The 300 is a great intermediate speaker, price and music quality wise. It's a great buy if you don't wanna blow $400 on the max, but if you're an audiophile or want that great music blasting at the party, go for the max
Jared Busch (1 month ago)
The Home Max will have better sound. It's a quite a bit bigger than the Link 300
I like j.b.l. are those par cans on a stick in the background!!!?
Jared Busch. They look nice lol im a stage hand for the last 11 years so i know stupid stuff about theater lighting
Jared Busch (1 month ago)
lol, sort of. they're just lamps, not meant for studio use, just decorative

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.