HomeНаука и техникаRelated VideosMore From: Austin Evans

Is the PS4 Pro Worth It?

27006 ratings | 1503177 views
Is PlayStation VR Worth It? https://www.youtube.com/watch?v=tXqQs7oMwmg&list=PL02HDVnTgIcrQWYv9O6eEiGcyhbsOo_0y&index=3 PS4 Pro on Amazon: http://austin.tech/pspro The PS4 Pro unboxing, review and 4K gameplay vs PS4! Is the PS4 Slim Worth It? https://www.youtube.com/watch?v=b11S9M8FHs0&list=PL02HDVnTgIcrQWYv9O6eEiGcyhbsOo_0y&index=5 Subscribe! http://www.youtube.com/austinevans Snapchat: https://www.snapchat.com/add/austinnotduncan Twitter: http://twitter.com/austinnotduncan Instagram: http://instagram.com/austinnotduncan Facebook: https://www.facebook.com/austinnotduncan
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (4953)
Ali Allamy (5 hours ago)
Hell yaaa I've never regreted of buying the ps4 pro when it came out
Ragul Kratos (16 hours ago)
worth channel in the world.
Gurtej Singh (1 day ago)
When you want ps4 pro so bad but your dad just wont agree :-( *1 like=1 prayer*
Marius Eysele (3 days ago)
I love your reviews.... Lots of information keep it up....
• Nakos • (3 days ago)
Short answer : It's worth it If you will be play Sony optimised game for PS4 Pro AND you have a 4k screen (HDR is a must have) = yes If you don't own a 4k screen and are not interest in Sony optimised games = no
Hooded One (4 days ago)
hilarious
Patrick Tristão (5 days ago)
I currently have a PS3 (still LOL), and I still love it, however, my friends have all switched to the PS4. I'm thinking of buying the PS4, PS4 Slim or PS4 Pro. I don't have a 4K TV btw. Which of those should I choose?
Brian Lolohea (6 days ago)
Is 1tb better or 500gb for ps4 please explain to me which one is worth buying
Adipocere Extrusion (7 days ago)
Bros I don't know which the fuck model I have. It looks like the Slim but came boxed with that updated controller. I must be retarded because isn't it just an updated slim?
Richard Does gaming (7 days ago)
The ps4 pro looks aweful in my opinion (like my spelling)
tommy d u b b s (7 days ago)
Why are you chokin dude edit that
Arilson EXPLODE (8 days ago)
I hate ps4 pro because when you bought the game u still have to pay it it depends how many hours plus I never liked the ps4 I rather get a ps4
MagnuM00125 (8 days ago)
More heat naaah longevity ftw
Peter Kazavis (8 days ago)
Short answer: No. Long answer: Also No.
Mo Apan (9 days ago)
I’ve got a 1tb ps4 slim
Elliot Callon (11 days ago)
Even while im not intending to play at 4K is it likely on the ps4 pro i will recieve a better quality 1080p gaming experience over the normal ps4?
Aug24th (11 days ago)
Of course it is worth it. I just bought it!!! Why would I, if it wouldn't be worth it??? Duh...
MFYT (12 days ago)
What should I get if I have a 2K TV ? Fat , Slim or Pro ?
james stark (12 days ago)
Looks like a triscuit
Rasyiq-Games (14 days ago)
What if ps4 pro have backwards compatible??u be playing ps2 game on 4k
Dmitry Lukin (15 days ago)
Почему он этак похож на шевцова?
Skully Graal (15 days ago)
My PS4 slim can run mafia3 60+ FPS can't wait to buy gta V and see how sweet it is gonna run!
Brocco Obama (9 days ago)
Skully Graal 30FPS
Stevo (15 days ago)
I got a ps4 pro ad before the video
Manylaughs Haha (15 days ago)
Man some people r so lucky I wish I could get an ps4 but rn I have xbox one sad life
Brocco Obama (8 days ago)
Manylaughs Haha retarded
Brocco Obama (9 days ago)
Manylaughs Haha get a pc
Jalohn Wade (16 days ago)
Not really it's the same thing but more advanced pixels
Callum Kenny (16 days ago)
"Hey guys, The Sesaustin".
Jude Marie (16 days ago)
Comments is at '4k'..that means..the quality of the comments 👌
Edris is Boss (17 days ago)
U want better speed and no lags get the ps4 pro guys I had a standard one and years and years changing internet plans getting more MBS but didn't know it was the ps4 itself. the ps4 pro downloads 100+ mbs of Wi-Fi that's huge
Jad Yassine (17 days ago)
I bought a PS4 Slim with 3 exclusive games (Uncharted 4, Horizon Zero Dawn, God of War 3 Remastered) with 3 months free PSN Plus for $360, btw I live in Lebanon so dont be surprised Americans cuz the pro here is $450. And btw in my room I dont have a 4K tv so if I bought a PS4 Pro I should get a 4K TV to play, double the price, next year im getting VR as well
Jad Yassine (17 days ago)
Hey Guys! Its me Austin, damn it never gets old
The Raf Empire (17 days ago)
Oooo its big *that what she said*
Chakaka Daba (19 days ago)
Can somebody explain me what he said about the hardrives?
Chakaka Daba (19 days ago)
It’s worth it......the gameplay feels better and a bigger memory (1TB).......my original ps4 memory is so fucking full ......
Chakaka Daba (9 days ago)
Brocco Obama oh yeah
Brocco Obama (9 days ago)
Chakaka Daba it's storage not memory
Darius Animations (20 days ago)
This video could of been 2 second slong of him saying yes or no
THA WILDEST YOUNGIN (20 days ago)
I'm not getting a pro especially since my slim has 1TB
Foxy girl gaming plays (21 days ago)
I already have it 100% worth it
Triston Herrera (21 days ago)
So besides the ps4 pro have better graphics will it run games faster or load them faster and open menus faster the the original ps4 or do I need to upgrade my hardrive to a SSD or something
Triston Herrera (11 days ago)
Captain Arieful cool thanks I got one
Captain Arieful (11 days ago)
pro runs everything faster
who watched this video in 4k XD!
Jay Castro (24 days ago)
Buff nerd
Sho K (29 days ago)
i just bought a ps4 slim for 224 dollars. (200 plus tax and extended warranty) and will not even think about getting a ps4 pro. I will wait for next ps 5 after a year of it release after 2 years from now maybe. I have a 4k tv and my friend owns a ps4 pro which is pretty much the same except a little better resolution which for me does not make a huge diff.
Cris Yorke (1 month ago)
Nah, pro not worth that 100 bucks increase man.
Alexki _G0D (1 month ago)
This guy is the definition of a FAG
Brocco Obama (9 days ago)
Alexki _G0D nigger
T0xXicCRr33p3r Games (1 month ago)
I don’t get why Xbox and PS4 are fighting for graphics. Who cares? It’s still the same game just better graphics. I don’t care about the graphics. It’s kinda stupid that people want better graphics. It’s still the same game.
JHUMAD BHRO™ (1 month ago)
IF ONLY THEY BROUGHT BACK SOCOM 1, 2, AND 3 TO THIS .. THEN I'LL GET IT ..JUST FOR THE SOCOM GAMES. SO MUCH BETTER THAN COD OR BF.
Scayron (1 month ago)
no it isn't it gets loud AS FUCK..louder than listening to the game playing even in the fucking headphone... don't fucking buy this shit
Faizan Boy4 (1 month ago)
I wanna ps4 pro
Tristan's Vids (1 month ago)
lol i just got a xbox one x ad before rhis video
Lit _66 (1 month ago)
The only reason why I'm getting a ps4 because all my friends has one... I have a Xbox. I like it a shit ton more than the ps4... But fuck it urg...
The Greatest Noob (1 month ago)
When you buy a bunch of ps4 pros and stack them
Luka Mamulashvili (1 month ago)
are you on steroids???
Brendan Wintle (1 month ago)
£300 Is what you can get it for
BustyGretchen (1 month ago)
Cool vid, thanks for the info. I have a question though : will there be a discount near X-mas time OR a bigger one during the January sales? Should I wait for Jan to buy the PS4 Pro at a lower price?
stuntsaki (1 month ago)
Can I just say this guy's shoulders, biceps and triceps? Like....
some guy (1 month ago)
what about now is it still worth it
Vibez 123 (1 month ago)
Lmao @ oreo look haha
dani gil (1 month ago)
What if my original ps4 doesn't work which one should I get?
Skingrad (1 month ago)
my ps4 completely died had to wipe all ny data. sooo...thinking about buyi g a ps4 pro
Bradley Geffrard (1 month ago)
I need a playstation 4 slim
PETE ROCK (1 month ago)
when does the ps5 come out ?
Pro Gaming 3000 (1 month ago)
Does the PS4 Pro work on non4K TV's?
michael c (1 month ago)
It makes sense that sony wont let you play 4k bluray on the pro seeing as how they sell 4k bluray players
kw Gibb (1 month ago)
I don't know why but my games lag abit when i'm playing, i currently have the slim and i just bought ww2, when i have rapid fire on my stg44 the game lags, is it just me or are all the slims like this, i've only had my ps4 for about 6 months. I played shipment on Mwr and i felt like i was in 15 fps all the time. Fortnite is the same i feel it's around 15 fps there as well, any solutions? thanks 🙏
Tracey Claver (1 month ago)
HELP. I don't own any itiration of the playstation 4. Last console I had was the PS2. Lol. Should I get this, PS4 Slim, or just the regular PS4. I don't have a 4k TV.
Fsy North (1 month ago)
I need help. I was going to ask for a Ps4 Slim for christmas. But i have a big TV i dont really know what 4k means but the TV is pretty big. So should i get a Ps4 Pro? That would also risk of not getting any ps4 because its more expensive. The question is, would the slim play COD BO3 with no lagg? Would it even play it fullscreen or do i need the Pro one? Please help :>
Blizzard (1 month ago)
No problem. Cheers.
Fsy North (1 month ago)
Blizzard thank you man i subbed you
Blizzard (1 month ago)
Gta 5 will run the same. The console won't lag unless it is a games server issue like Gta Online will lag maybe once or twice and just quit just due to the amount of stuff going on but the chances of it lagging is very unlikely. But no any game won't lag unless it has poor connection.
Fsy North (1 month ago)
Blizzard Ty man, but what about Gta 5, ive changed my mind. btw i have a very good net
Blizzard (1 month ago)
4k is the resolution most TV's will say so if they are 4k and you can change your resolution with the remote to 4k. PS4 PRO only has graphic upgrades and you can play in "4k". Of course its not true 4k mostly downscaled but it depends. If you want to spend the extra money to play games in 4k IF your TV is in 4k go for it. The PS4 Slim won't lag on COD BO3 unless it has shitty connection or its bugging out. I would say go for the slim and save money if your TV is not 4k.
Laptop Expert (1 month ago)
GAMING PC BEATS THEM ALL
Laptop Expert (1 month ago)
Im sticking to my playstation 2
CastroBxller (1 month ago)
you're acc a geek but im still subbing loll
thatpiggy (1 month ago)
i'm watching in 4k on a 1080p monitor
Fly School Legend (1 month ago)
That's it, I'm getting me wallet:
MaknCheEse1 (1 month ago)
Yo, Dope video and everything. BUT OMG BROOOO You look like LOGIC sooo much I can't get over it lol. But dope video doe.
Harith Syahrudin (1 month ago)
Don't skip went you open the ps4 cover
Elliot Leone (1 month ago)
I got one for free
BerbaTime (1 month ago)
Hey Austin. Can I have your Original Ps4 you peo and slim so I guess you dont need the original ps4. Please
I got a ps4pro last year it did not come with a charger
Dan Galyuk (1 month ago)
Vascularity
Chihan Lee (1 month ago)
I get it because I want that wireless boost. So to me its worth it. I tried regular ps4 i cant even play it online. ( I have to play with wifi) And its not that big, its actually the same size as original Ps4 and I have money
YellowBearGaming (1 month ago)
Jesus dude you have a huge vein if you go to the gym you would be a monster
Kitsuna Moroshi (1 month ago)
Hi , im new to your Channel and I really enjoyed your video it was well put together great relatable information, but something that's funny... I forgot the slim was a thing, think i shoud get that on Black Friday instead of the norm, keep out the good work, you certainly deserved my thumbs up :)
stay frosty (1 month ago)
I'm deadass getting a PS4 pro for 160
TheRicky114 (1 month ago)
Why did the box change color?
Perfect Enrager (1 month ago)
Ques- Is the PS4 PRO worth it? Ans- No
3DGE (1 month ago)
I can't even get a ps4 original in my country only SLIM AND PRO. What should I get???
LosKonfleis (1 month ago)
Malcolm in the middle!
Jaymeel Wilson (1 month ago)
Eh I'll just buy the slim more cheaper I've always preferred slim consoles for some reason.
João Silva (1 month ago)
Someone can help me ? So im thinking to buy a ps4, but im not decided about pro or slim. To be honest i want the ps4 to play Cod WWII and FIFA, cuz i dont like to play it on pc and im a big fan of that games. Other think, i dont have any TV 4K and thats why im confused. i play in a normal 1080p benq monitor. So should i buy it just to get 60FPS instead of 30FPS ? And theres no games with 60FPS yet. So any opinion? Thanks.
Andrej Avsenak (2 months ago)
I am thinking about switching (or better said upgrading) from an xbox one to a ps4 pro. Is it worth it?
Optillian (1 month ago)
Yes.
Jericho Aldrich (2 months ago)
Cool,fast,fun,straight to the point videos. Just subscribed.
Veronica Salazar (2 months ago)
I am Gael I subscribed to you yolo slacker gaming
Abdallah Abdallah (2 months ago)
Why you complaining about the headphone ? You want them to supply you with beats headphone lol
Rei Amuro (2 months ago)
Austin is an alpha male disguising as a nerdy geek..
神父 我是lok (2 months ago)
I have a xbox one s did I changr5
神父 我是lok (2 months ago)
change
Calvin Philemond (2 months ago)
This guy a dick and u can figure that out within 20secs of video
ImNotARobato (2 months ago)
The PS4 Pro literally had no reason to be that big. Really hoping for a Pro Slim here.
Fantastic_ Foe_ (2 months ago)
I got A PS4 PRO AD BEFOR THE VIDEO!!! ILUMINATI CONFIRMED!!!
Derek Robillard (2 months ago)
FOR APRIL FOOLS HE SHOULD DO IS AUSTIN EVANS WORTH IT????
XenazeCS (2 months ago)
*austin throws Manuel to side* value=0
Legoogle NOW! (2 months ago)
Wooow just got a PS4 pro ad is youtube stalking me
Kasey Blevins (2 months ago)
Also I just want a consol that still has games coming out for it... (sorry Xbox 360, still play and love ya tho!)
Kasey Blevins (2 months ago)
Honestly, I just care about some of the updates. Not really the 4k thing. But the better frame rates and that it's faster and all that, REALLY CARE ABOUT! I don't have a PS4 at all... should I buy it?
SpyrosJDM (2 months ago)
I will just buy the white PS4 slim on black friday, i dont care for the graphics or framerates since i have a gaming pc. I just want the PS4s exclusives.
Sahil Lakhotiya (2 months ago)
a normal person will play with a gadget after buying it but he tears it off

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.